Ldfk-Mik 2-1

japp vi vann!! :) Men jag var rätt mörbultad när matchen var över. Glidtackling på konstgräs är inget att rekomendera. Gjorde extra ont att få dubbar i både vänterlåret och höder vad. Som om inte det vore nog så blev jag rejält stämplad på högertån. Så nu sitter jag bara och väntar på att den ska trilla av. Tänkte först att jag kanske skulle ta ett kort, men tror nog att jag besparar er det :) Det var så skönt att få spela igen. Även om jag kansk inte var dn bästa i laget precis, men jag fick mycket beröm efteråt.. t.om av vissa tjejer som knappt säger nått annars :) Det här laget är verkligen ett toppen lag. Alla än så snälla och peppar varandra. Måste bara poängtera att vi var en avbytare på matceh oxå. Så det säger ju lite om vilka kämpar och duktiga spelare det finns i laget.

Nu har jag precis tryckt i mej en pizza :) Har även fått hem "Låt den rätte komma in" i brevlådan. Man blir ju lite trött efter maten. Men jag har egentligen inte tid att vila.. skulle ju baka bröd och sen måste det städas lite här hemma... Tvätthögen börjar växa oxå.. *pusst* aldrig en ledig dag :)

1 vecka kvar Per!! Wiiiieee!!

with love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test