Livet i bilder


Den 16/3 läggs Emma in på Salhgrenska för steloperation i ryggen. Vi får verkligen hoppas att det går bra. I värsta fall kan hon bli förlamad :/

Och jag klagar över mina skador!

varför kan dom inte göra alla limpor så här. Lite roligt :)

Vad har hänt sen sist. Insåg att det var ett bra tag sedan jag uppdaterade min blogg. I helgen har jag jobbat :( Andreas lillayster var här. Vi var på bio i lördas och såg Bolt. Fan vilken rolig film. Älskar animerade filmer. Så roliga kommentarer. Hamstern och duvorna var ju klart roligast i filmen. T.om så Andreas skratta :)
Idag är det tisdag och jag ska snart iväg till jobbet. Jenny har vart här över natten. Alltid trevligt. Ikväll e det fotbollsträning. Imorrn fyller Jennie Eng år, men tyvärr missar jag kalaset på kvällen, för jag jobbar. Men ska hinna med ett besök på dan. Ska tvätta 13-16 på onsdag oxå. På torsdag jobbar jag igen, syrran kommer in 17:57 till centralen. Var längesedan jag träffa henne nu. Saknade är stor! På fredag är det jobb igen. Sen kl.16 går tåget mot KALMAR!! Wiieee!

nu måste jag snart dra ner till vagnen :(

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hejhej gums, hoppas det gick bra på träningen nu o att du fortfarande lever.. =P Verkar vara en oroväckande farlig sport att sysselsätta sig med.. haha Kram

2009-03-10 @ 22:54:14
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test