skamligt

ja matchen igår var ingen höjdare. Tack gode gud för att det inte kom nån som jag kände och tittade. Vet inte vad det var med oss. Dom var små och snabba, men vi hade kunnat tagit dom om vi bara hade spelat lite bättre. Dom var födda -93, och det e ju sjukt vad små dom va! men men, nu e det match på söndag igen. Bara att ta nya tag.¨Då möter vi cruz azul och hör och häpna, vi ska spela på 7manna.. då får man ju träna på att använda bollen på små ytor! :)

Idag ska jag, jennie, jonte och stino åka in till stan och shoppa lite. Jag måste hitta en fin klänning att ha på mej på dopet nästa vecka och sen ska jag ev köpa en månadsten till Alva. Jag och mamma ska lägga ihop till en gåstol, för dom var ju skit dyra. Känns lite si sådär att köpa en begagnad när det e dop. så vi får slå till på en ny :)

Nu e det jobb i helgen igen :/ Idag får vi nycklarna till den nya lägenheten :) fast vi får inte börja renovera förrän bästa helgn. Men vi ska ta lite mått och så..

Goodbye my lover, Goodbye my friend! ;)

The oldest one of the D-sisters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test