Stories of my life!

Fredagen som tillbringades först på Excet, vilket var kanoners som afterwork ställe. Gratis buffé som var hur gott som helst och halva priset på allt i baren! Köpte sammanlagt 2drinkar och 2 cider. Gjorde slut på 140 spänn! Men nackdelen var att man var ju där så tidigt, så man tröttnade och så hade dom jävligt dåligt med platser. Så vi drog hem, hämta min Bag in box och drog till Tiina på eijdergatan. Kvällen blev helst crazy. Skippar att gå in på detalj. Men en rekommendation är att inte försöka ge sej på att cykla 3 pers på en cykel när klockan är 2 och man har svept 1½ L vin plus massa annat smått och gott. Holy mother of god! Never more.
Lördagen var man asbakis och skulle iväg och jobba kväll, men det gick bra. Mkt vätska och godis så funkar allt :)
Söndagen upptäckte jag att varken internet eller telefonen funka. Panik. Man e verkligen beroende av internet. Kollar allt där. Måndagen blev en katastof. Efter ett stort missdag av kontoret slutade det med att jag upptäcker att inte vagnarna går från mölndal längre. Först buss till lana, sen spårvagn till korsvägen och där en ny spårvagn hem.. *pusst*.. tog pendeln istället. fick vänta ett bra atg. Kommer in till centralen, vänta igen, för det är stopp i frölunda, så inga vagnar kan komma förbi. Äntligen kommer den, knöckat med illaluktande folk. blää.. med den vagnen kom vi så långt som till tunneln mellan nymånegatan och min hållplats. Fick hoppa av och traska genom tunneln och en bit till på spåret,, men men nu vet man ju iaf hur det ser ut innuti :) Sen drog jag igång med att packa här hemma. Helvete vad man samlar på sej under nästan 3år.
Tisdag jobba och sen ett mkt bra pass på gymmet med Stino :) Avslutades med en sjukt god måltid som jag improviserade. Nu väntar jag på DH!

Just det, midsommar är spikat. I år bär det av mot Öland! :) hoppas bara man kan få upp sitt tält någonstanns. Dom har ju åldergräns på campingarna.. 25! well well det löser sej!



XoXo

Kommentarer
Postat av: Christina

haha grym fredagkväll, seg lördag o slutkörd efter tisdagens pass.. kan de bli bättre =P

2009-05-19 @ 23:38:45
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test