Update!

ja nu var det ett tag sedan jag uppdatera.. Är inne i en bloggtorka. Vad fan har hänt i mitt liv det sista egentligen... hmm har kommit på att jag blir nog en smygalkis på sommaren, men egentligen, vem FAN blir inte det :) Solen, uteservering och en stor kall öl!!
Har varit på ännu ett dop. Ja jag vet benny, jag och mina dop haha!
Det går sakta men säkert framåt med lgh. Väntar med att lägga upp nya bilder. Mkt roligare att se sen när det är helt färdigt.
Mamma och familjen var nere i lördas. Hur mysigt som helst. Sandra, Amazing thai är grymt. Rekommenderas varmt!
Nu sitter jag och jenny här och dricker grogg... lillördag för faen!
Diggar mitt påhopp mot jenny.
Linda: (känner en obehaglig lukt i näsan) Jenny, har du fisit!?
Jenny: Näää
5min senare.
Linda: Men va fan, Det BRINNER på balkongen!
Linda och Jenny: (gapskratt)

Av nån konstig anledning brukar det alltid brinna i askkopp när jenny har varit här. Tur att jag har ett bra luktsinne (not) och kan springa med en vattenkanna efter jenny. För säkerhetens skull, så låter jag den stå framme tills vi flyttat :)

Hoppas nån läste sandras inlägg och kan hjälpa mej att få bort dom jävla snöflingorna! Per?? ;)

nä mangogroggen kallar!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Nen

Haha du e bra rolig du. Fis å rök lktar ju nästan lika dant =OS Jag tror jag vet hur man tar bort snön. Jag e inte säker men jag tror jag vet. Kram

2009-05-13 @ 21:18:18
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: sandra

åh fy fan vad hungrig jag blev nu då! Måste äta där snart igen=)



Jag fick ett inlägg på mina kommentarer som kanske kan hjälpa dig! Jag förstår inte mycket, men du kanske fattar!



Puss alkis

2009-05-15 @ 07:59:30
URL: http://sandraochanders.webblogg.se.
Postat av: Per

Hah! jag kan fixa det när jag är i gbg hur mycket som helst. perfekt ibland att inte ha luktsinne ;)

2009-05-26 @ 00:11:46
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test