After School

Japp, igår var det after school på Vasastan. Gratis buffe och billig öl/vin/cider. Mötte upp eleverna Jenny, Emma, Edith och Robert. Supertrevligt, gick vidare till Rose and Crown (vart annars hehe) där det var kareoke. Men bara jag, emma och jenny som våga sjunga. Gick väl sådär. Var kanske 15pers i lokalen och det enda jag hörde var bara mej själv när jag sjöng.. Ursh vad hemskt det var. Drog hem vid 22-tiden för jag började jobba 8 imorses.
Nu sitter jag här och väntar på segoAndreas som har varit hemma i över 2 timmar, men fortfarande inte klar!! Ggrrhh, ville ju komma iväg tidigt till Vånga ju, men men.

Nu ska vi se om jag kan lyckas ladda upp en video. Får bli den fina på min syster när vi var på Rose and Crown med pappa och andreas. (observera andreas grova göteborgska i bakgrunden hehe)


Yeajje, lyckades.. var ju inte så svårt :)

Okey då, kan väl skämma ut mig själv oxå. Här kommer en till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test