Börjar lugna ner sig!

äntligen kommer dom korta arbetspassen. Har ju jobbat extra på mitt gamla jobb oxå, var superkul att komma tillbaka. Gött med lite variation.
Idag jobbar jag 13-17, så ska snart dra mej ut till bussen. Efter jag slutat ska jag möta upp Jenny inne i stan. Tjöta lite skit och fika. Har fått en dille på Chai Latte, dricker det nästan varje dag. Ja, jag vet att det inte är så bra. Men jag har ju godisförbud, så en chai tyckar jag att jag kan få dricka istället ;)
Imorrn blir det ev after Work med Emma på Excet. Gratis inträde, gratis buffé (supergod) och halva priset på allt i baren fram till 22.. göttigötti! Men blir lugnt, tänkte äta bara och ta max 2 öl och sen åka hem. På lördag ska jag och Andreas på Jul på Liseberg. Äntligen drar det igång. Om du aldrig har varit på det, så rekommenderar jag det varmt!!

Hur fan laddar man upp en video på bloggen??

Lova ju lägga upp bilder från i Lördags, men dom blev inte så bra. men kan ladda upp nån iaf.

Puss och Kram





Kommentarer
Postat av: Syrran

Fyfan, första bilden. Alla ser helt mongo ut! xD

2009-11-13 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test