Fredag den 13:e

har 10 min på mig att skriva.. skynda skynda.
Fredag:
Mötte Emma i stan, åkte hem till henne. Drack öl och käka otroligt lyxig mat, Makaroner och falukorv ;) Sen åkte vi hem till mig där Johan och Andreas var. Sjöng lips och drack lite till. Sen komma Hanna Hanzon. Vi drog in till stan för att gå till Exet, men jag blev så jävlaåksjuk, så jag fick åka hem igen.Tråkigt, Men var gött dagen efter.

Lördag:
Skulle gått på jul på liseberg, men när vi kommer dit  så var det sjukt lång kö, så vi gick på bio istället. Blev första bästa som gick, 500 days of summer.. Rätt bra faktiskt. När vi kom ut från bion så spöregna det. Så tur var väl det att vi inte gick in på liseberg.

Söndag:
Jobba hela dan. Sen mötte jag upp mostrarna Lena och Mona. Tog en öl på Fair Play medans vi vänta på Jenny. Sen åkte vi hem till henne där det bjöds på tacogratäng.. MMmm Sen hem och kolla på film. Blev Mr.Woodcock. Jävligt rolig ;)

Måndag:
Iväg och jobba 1 timme, sen Sårvårdskurs fram till 16. Sen möta upp mostrarna och kusin vitamin så får vi se vad som händer :)

Nu kommer det bilder från i fredas:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test