Hej

Nu sitter jag på mölndals bibliotek och väntar på att gå och jobba igen. Har gåtid mellan 17-18, idag är väl kanske inte en jätterolig dag, men det får gå ändå.
I lördags kom min far och min kära syster. Vi skulle fira att jag fyllde år (22juli) bättre sent än aldrig! :) Vi käka potatisgratäng, fläskfile och kantarellsås.. mkt gott. Sen blev det en sväng till avenyn och Rose and Crown. Där dök även Fredrik, Anden och Frissan upp. Supertrevligt.. När Andreas, Pappa och Ida åkte hem drog vi vidare till Ritz, men är inte så förtjust i det stället, så vid 3 åkte jag hem. Var ju snarare tvungen då sista bussen hem gick 03:30 (jävligt tråkigt att dom inte går senare) Dom andra drog till nån svartklubb på hisingen :) Som vanligt ligger bilderna kvar på mobilen, men ska försöka få över dom till datorn imorrn (kan bara ta kort med mobilen nu när jag inte hittar laddaren till kameran *grr*). Imorrn blir det även xtra jobb på Supreeme, alltid kul att komma dit, saknar restaurangyrket lite ibland. Lite mera action och massa mat HaHa!
Nä nu är det väl snart dags att bege sig, tar iofs bara 3min att gå, men är man tidspessimist så är man ;)

Puss my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test