Sankt Jörgens Park Resort.

Japp, tog bussen dit igår. Är ett hotell/spa som ligger ute i Tuve. Torbjörn är där på kurs med Sommarland. Satt i loungen och drack öl och snacka skit. Var inte en jävel där, efter ett tag kommer ett stort gäng och sätter sej vid borden som är runt omkring oss, gissa vem som sättr sig mitt emot oss då, jo Harald Treutiger. Lite kul. Inte varje dag man dricker öl med en kändis haha! Men strax innan 20 tog det roliga slut. Då var det dax att åka hem.




Idag har jag tvättat, bäddat rent sängen och käkat frukost än så länge. Igår tog jag upp en falukorv som vi skulle ha till middag, men blev inget med det. Så den får jag steka upp idag och koka makaroner och frysa in matlådor. Inte sugen på falukorv, ska göra hemmagjorda biffar med brunsås, potatis, kokta grönsaker och lingon.. Yammi!

Finns det nån som kan hjälpa mej så jag kan ladda upp videos på bloggen?!

Kommentarer
Postat av: Nen

Fräckt. Var han något trevlig då?

Jag är rädd för att de inte går att ladda upp film på bloggen. I vart fall inte den blogg sidan du å jag använder. Då måste du nog lägga ut klippet på youtube först. De e i vart fall de jag kommit fram till.

Men finns det någon annan smart jävel där ute som vet hur man gör så säg till.



Kramar

2009-11-18 @ 13:04:48
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Ja du e så välkommenn så. De e inget svårt gå in på den här adressen så står de klart å tydligt hur du bär dig åt.



http://www.designadinblogg.se/2009/september/lagg-in-youtube-klipp-pa-din-blogg.asp



Lycka till.

Behöver du hjälp ändå vet du vart jag finns.

Kram

2009-11-19 @ 13:39:36
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test