Hey!

Nu var det ett tag sedan igen. I helgen som var var jag ledig, så på fredan efter jobbet åkte jag direkt till skövde och hälsade på min mamma som ligger på KSS. Ursh va jag inte gillar sjukhus. Men det är det nog inte många som gör. Mamma fick sin diagnos precis lagom när jag kom, Kronisk hjärtsvikt.e (höger kammar är förstorat, så hjärat orkar inte pumpa ut den mängd blod som behövs för att syresätta kroppen) Inte så roligt, men nu kan det bara bli bättre. Dom kan inte operera men mamma kommer att få äta tabletter som ska "träna" upp hjärtat så det kommer orka pumpa runt mer blod. Dom ska även gå in och kolla så det inte finns massa ärr på hjärtat som te.x efter en propp. Så min kära mor kommer nog bli kvar på sjukhuset ett tag :( men hon kommer att bli förflyttad till lidköping så fort det finns ett ledigt rum.
(Förlåt Emma att jag inte hörde av mej, blev så sent och jag var så sjukt trött och tankspridd.. FÖRLÅT!)

I lördags hade vi fotbollsavslutning i klubben. Vi käka tacos, drack öl och körde quiz och doobidoo. Sen hamna vi på Avenyn som vanligt :) men jag kom ifrån dom andra när jag skulle träffa några jobbarkompisar. Det var synd, men jag hade jävligt kul ändå. Kanske blev lite för mkt av det goda och klockan spela mig ett spratt när den ställde om sig av sig själv, men men! :)

Söndagen var en riktig slappardag, jävligt gött. Sen var det jobb på schemat mån-tisd. Idag har jag varit ledig men inte tagit det lugnt för det. Gck upp vid 9 och tvätta, sen städade jag och lagade mat. Sen var det storhandling som gällde, så nu är man 1500:- fattigare, men magen kommer nog bli glad av all den goda maten! :)

Det händer mer och mer i lägenheten. Igår var Andreas och köpte nya sängbord, en ny plattv har även inhandlats och satts på plats i sovrummet. I den garderoben med hål i mitten (om ni kommer ihåg). Passa som ett smäck, ska bara upp täckskivor så att allt "smälter" ihop :)

Nä nu är det dags att packa väskan till fotbollsträningen.

XOXO
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test