Deesbach, Deutchland (update)

JÄVLA FITTDATOR!!! Ursäkta språket, men jag hade precis skrivit om min Tysklandsresa. Och det var ganska mkt och då stänger datorn av sej. Nu skiter jag i att skriva... iaf detaljerat.

*flyga= äckligast och häftigaste jag någonsinn gjort
*195km/h på autobahn, höll på att krocka två gånger. Galna Tysken.
*Åkt 35mil från Berlin till Deesbach. Framme 02:50
* Bodde bokstavligt talat i ett Gasthaus.
* Svinkallt.
* Schwedenschanze- Völund Smed spelar
* Trött på att prata engelska och tyska. Trött på tyskar som vägrar förstå. Jävligt märkligt folk detdär.
* Sjukt rolig resa, ville aldrig åka hem igen!. Vi bodde i Törnrosdalen.

Hittar inte min sladd till mobilen, så jag kan inte ladda över bilderna. Fick en så himla fin bild på planet och ut över molnen med solnedgång. Jag laddar över lite kamerabilder istället. Alla finns på min facebooksida.

Tjingaling




Förklaring till bilderna med början högst upp till vänster:
1.Micke, Klara och jag i bilen på väg från Berlin till Deesbach
2. John och Stefan diggar den tyska musiken!
3. Gästhuset i skandinavisk stil :)
4. Huset vi bodde i. 5 våningar högt.
5. En liten del av byn som låg djupt nere i en dal.
6. Det lyxiga sovrummet.Fleeshpåslakarn. Gött när det bara var typ 10 grader i rummet.
7. Stefan, tyska daniel, Hellhoff och Micke i matsal/baren.
8. Jag och Klara på platsen där spelningarna ägde rum.
9. Völund Smed i full action.
10. Tyskarna dansade en helt galen dans.
11. Vi blev utlåsta kl halv 5 på morgonen.
12. Hitta ett litet fönster till källaren på baksidan. Fick bryta oss in den vägen. OBS ingen Fritzel-galning i denna källare iaf.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej ni ser ut att ha haft jättetrevligt! Hur länge var ni borta?

Du får förklara bilderna lite, fattar inget=)



Puss

2009-09-09 @ 14:30:20
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test