Det är inte lätt...

...att va ödmjuk, när man är en sån stjärna som jag!

Helgen planer blev inte som planerat. Men urartade sig ganska bra ändå. Jag gjorde det bästa av situationen och fick även en liten oväntad nattgäst! ;)

Fredag bestod första delan av dagen med att gå upp i ottan och köra Andreas till jobbet. Sen hade jag ungefär 2h innan jag skulle börja mitt jobb. Var tvungen att köra han då jag behövde åka och storhandla. Så det gjorde jag efter jobbet, gick även till systemet där jag fick en känsla av att jag borde nog köpa 2 vinflaskor istället för 1. Det visade sej vara min och Jennys vanliga telepatiförmåga. För vid 19-tid kom hon indundrande. Så vi öppna flaskorna och satte i oss dem. Sen började vi skräma upp varandra, eller snarare Jenny som skrämde upp mej. Så gon var illa tvungen att sova brevid mej den natten! :)
Lördag gick vi upp vid 9, för jenny skulle jobba. Åkte med henne in till stan där jag mötte upp Stino. Köpte en universalkontoll (med touch-skärm), 2 hood-tröjor, stövlar, diadem och örhängen. Käkade lunch på fröken olsson och hade allmänt trevligt. Sen åkte jag hem och packa upp alla grejer som jag had kånkat runt på, plus en bag in box. Städade och tog ett glas vin. Satt i valet eller kvalet hela kvällen om jag skulle hänga med Johannes ut eller inte, blev inte. Väntade på att Meran skulle komma istället, men efter 3h väntande gav jag upp och ringde och sa att jag var trött och skulle lägga mej. Men satt upp ett tag till. Ville bli så trött som möjligt så att jag kunde somna fort när jag gick och la mej :) tände lampan i storarummet och ovanför spisen, ifall jag skulle behöva gå på toa mitt i natten :) men det behövde jag inte som tur va :)
Söndag var det Nordstan som gällde igen. Är på jakt efter en fleeseoverall till Alva, helt omöjligt att få tag på. Iaf i hennes storlek. Så om det är nån av alla er föräldrar som har en i stl80 så är jag intresserad av att köpa den! Helst en tjejig färg ;)

Nä nu är det räkning som skall betalas :(


Kommentarer
Postat av: Klara

hahahaha jag gillar bilden ;)

2009-09-28 @ 20:41:21
Postat av: Liiisa

Tittar förbi :)

2009-10-01 @ 10:24:11
URL: http://kroom.blogg.se/
Postat av: Liiisa

Ja visst är det de ! ja alltid kul att kolla upp o så hehe. Vart håller du hus då?

2009-10-01 @ 15:15:59
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test