Jävla förskylning!

Näsan rinner och hostan gör sig ofta påminnd! Benna värker och jag känner mig tjock i huvudet. Bara att konstatera att jag nog har åkt på nöff nöff-sjukan!.....

Nä så allvarligt är det nog inte (hoppas jag)

Veckan har bestått av massa arbete. I fredags firade jag helgen med att ta EN öl med stino på Palace (stino drack dock lättöl tach vare vadet). Vi gick in en snabbis på Shock, hitta världens gulligaste klänning, men det är så jävla dyrt där inne och så är det inte dirket säsong för klänning längre. Kanske till nästa sommar, då jag även har gått ner 15kg! Eftermiddagen och kvällen bestod av god mat. Fläskfile med klyftpotatis och bearneisesås. Skulle gått på bio, men med min förskylning hoppa vi det. Gick bort och hyrde film och köpte godis. Hyrde Slumdog Millionaire (skitbra) gick och la oss och sov nästan 11h. Nu är man uppe igen och ska antingen åka ut till Gunnebo slott på lantmässa eller åka till ikea och köpa en nu wook- och stekpanna. då våra nuvarande pannor är nästa helt kaput. Teflonet börjar lossa och har lossnat på flera ställen. Så nu vet alla att Ikea-pannor håller i ca3-4år.

Ikväll blir det nog Penthouseparty at Fredrik´s. Men får se lite hur jag känner mig efter denna shoppingdag.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test