Update!


oj, ja nu har det gått ett bra tag sedan jag uppdaterade sist och mkt har hänt. Som vanligt har lga inte laddat över alla bilder från mobil och kamera till datorn, så ni får tålmodigt vänta ett tag till.
Ska försöka summera tiden som har gått så bra/kort det går :)

Har varit på inflyttningsfest med Jenny förra helgen. Fredrik har lämnat hisingen och flyttat till Majorna, så dit tvinga jag Jenny att hänga med. Olyckligit nog fick jag för mkt av det goda och åkte hem vid 2 tiden medan jenny festa vidar med killarna ;)

Har jobbat extra på mitt gamla jobb förra veckan (restaurang supreeme på preem raff i torslanda) Så det var 7 långa arbetsdagar förra veckan. När klockan var 17 på söndag och jag äntligen kunde åka hem och sova, lurar Louise med mej på fest. Så det var bara att åka hem och fixa iordning sig. Sen till krokslätt på förfest och sedan spritluckan på Park Lane. Träffa Peter Siepen, han var DJ där. Är tydligen det varje söndag. Men var så sjukt trött, så vid halv2 tiden bestämde jag mej att åka hem. Jag bor närmare stan nu, men det är svårare att ta sej hem ändå. Sista bussen gick 00:32, tack vare att det var söndag. Så jag han precis med den sista vagnen som kunde ta mej till wieselgrensplatsen, därifrån fick jag promenera 30min.. hatar det! var trött och frusen och ville bara hem. Men hem kom jag iaf :)

I veckan har jag jobbat som vanligt. Massa möten som jag var tvungen att gå på på min ledig tid. Inte allt för kul, men nu är det gjort. Idag (torsdag) har jag putast fönster, skurat badrummet, frostat av frysen och lagat blomkål/broccoli/morotsgratäng med potatis och falukorv.. yammi!

Läst ut den sista boken i Steig Larsson triologin oxå. Så nu har jag börjat på den första boken i twilight-serien :)
Nu ska jag snart iväg och möta jenny vid hennes skola. Vi ska fika och snacka skit. Hon ska jobba hela helgen och kommer inte att ha tid för mej då. Jag är förresten gubbfri i helgen, så imorrn funderar jag på att gå och se Flickan som lekte med elden, eftersom att jag inte kan följa med och se den idag. Kan ju blir spännande att gå på bio själv :) På lördag kommer fhv Syrran hit :) Blir nog på eftermiddagen, så jag ska försöka hinna ut och träffa Jennie och Jonte oxå, var sjukt längesedan.

nä nu måste jag fara. Adjöken Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test