...!

Fick en nära döden upplevelse vid frukost. Är säkert fler än jag som kan få ont i bröstet ibland. Det hugger till med går över ganska fort. Idag hände det igen, men det gick aldrig över. Var som kramp i vänsterbröstet, kunde inte andas. Miljoner tankar for i mitt huvud, bla att nu går jag en hjärtinfarkt. Fick smått panik, för jag kunde inte andas. Vara nära på att lägga mig på golvet, åla till telefonen och ringa någon, men så kände jag att "klicka" till i bröstet, så släppte det. Var väl nån åder eller nån nervgrej som klämdes eller vek sig. Såååå skönt när det gick över!

Just nu är det Efter tio med Malou på 4:an, Mona Salinh är där och pratar. Ingenting jag stör mej på, men att hon har satt sig i halsen och sitter och småharklar/hostar genom halva programet. Kan inte bara någon ge henne lite vatten eller bryta för reklam!! Aahh nu blev det reklam :)

Någon som vet vart man kan få tag på den gamla tv-serien Lorry Helst alla 4discar. Kammer ni ihåg denna underbara serie med "farbror Bosse" m.m Sveriges komikerelit på 90-talet. Den är klockren. Har ni inte sett den, så SE DEN!!

nu ska jag iväg till jobbet.
11:30-21
Imorrn 8-16


Finns sjukt många fler klipp på youtube!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha Linda!! Yrrol är ju kanoners.

Och ta det lugnt o akta Ditt Hjärta!

2010-04-23 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test