Let's dance in style, lets dance for a while



Bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva mer än att jag gillar verkligen den här låten. Lyssna på texten, jag är expert på att lyssna på låtar utan att lyssna på låtarna. Det är rytmen jag lyssnar på, men brukar oftast inte lyssna på texten. Har börjat lära mig att göra det nu :)

Ska snart iväg och jobba. Det är den stora matlagningsdagen idag, vilket jag inte har något emot. Älskar ju att laga mat! Imorrn är jag ledig, men massa att göra. Måste in till forex och växla pengar, sen till ÖB och köpa en liten flaska hårspray, supersmidigt att ha med sig, då man max får ha med sig 100ml vätska per behållare i handbagaget på flyget. Måste kolla igneom vad jag ska ha med mig, lägga fram viktiga saker så jag inte glömmer det. Sen träffa Emma och vi ska fixa lite kartor och se vad man kan hitta på på dagarna. På söndagar har dom ju europas största marknad i warszawa, men får se nu hur det blir med det p.ga dödsolyckan :/

Nu ska jag ta en cigg innan det är dags att dra till jobbet.

xoxo
Mountaintwig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test