underbar dag!

Började dagen ganska tidigt med att fixa och dona här hemma. Sen blev jag sittandes på balkongen med frukost och måndagens NLT (läser alltid den typ 2 dagar efter att jag har fått den). Där blev jag sittandes i över två timmar i bara bh, så jävla gött. Fick allt lite färg. Sen drog jag in till avenyn och växlade svenska kr till polska, mötte upp emma och robert. Vi gick till Hard Rock och käkade. Blev en supergod cesarsallad med en öl till. Hur gött som helst att sitta i solen och dricka en kaller, dock brände jag upp mig på den korta stunden. helt sjukt, så nu ser jag ut som en kräfta i ansiktet, på bröstet och högerarmen. Inte bja!. Sen drog vi ut till majorna och köpte göteborgs goaste glass på triumf och tog båten från klippan till lindholmen. Där hämta andreas oss. Vi släppte av emma och robert vid coop och själva åkte vi till öb och köpte grillkol och lite grejer som jag ska ha med mig till polen. Sen hem och fixa grillmaten. Fläskfilé, ris, sallad och hemmagjord rhode Island (det var det vi åt en gång klara).. så jävla gött. Gick ut och starta upp grillen som dom byggde i höstas ute på gårn´, ingen som har andvänt den innan. Emma, robert, edith, agnes, jenny och johan kom förbi oxå. Vi grillar, drack öl och tjöta skit. Robert björd på chokladfyllda bananer som vi la i glöden så det smällte, sååååå goottt!!. Sen blev det kubb ute på planen i kvällssolen, underbart. Men såfort solen försvann blev det kallt, så vi drog in. Lyssna på musik, drack mera öl och pisang ambong (stavas) och så sjöng vi lite lips. Nu har alla utom Johan dragit, så ska nog ta och badda av mitt röda, varma ansikte och krypa ner i bingen. Möte med Chefen imorrn, bäst att vara pigg :)
Så Tack alla för en supertrevlig kväll och dag.

Xoxo
Mountaintwig!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha fick en bild i huvudet när du solar på balkongen i BARA bh...

Vi får ses snart. Anders börjar jobba nästa torsdag.

Kram

2010-04-14 @ 22:43:22
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Sandra

Vilken är godaste glassen på triumf föresten? Jag tar alltid polka, apelsinchoklad eller ägglikör! Mums.



Puss

2010-04-15 @ 15:43:58
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test