Uppe med tuppen!

Börjar inte förrän 13 idag, men klockan ringde 8 ändå. Hade tänkt att ta itu med en sak nu när jag ändå är lite ledig innan jobbet. Så fixa iordning mig och ringde ett samtal, då visar det sig att det inte blir av idag iaf.. *grr*.. kunde jag ju ha sovit fortfarande, är så jävla trött. Men sova fär man väl göra i graven. Ska nog åka in till stan lite tidigare och titta lite på gina istället. Behöver ett par nya leggins, då typ alla mina spricker i skrevet. Detta paret blir nog mitt 5:e sen i sommras! Snacka om dålig kvalite. Köpte ett par stentvättade jeansleggins på MQ, man kan ju lätt tro att det är lite bättre kvalite när det är märke och dom är lite dyrare, men icke. I söndags sprack dom med när jag skulle ta upp en korv från engångsgrillen.. ahhh!

Idag är det jobb 13-21, sen kommer min kusin karl och ska sova över. Han ska köra buss i mölndal i sommar och var tvungen att göra en kvällskörning, så eftersom att han bor i jönköping och det kan bli rätt sent, så ska han sova här. Imorrn jobbar jag 8-12, sen ska jag äntligen fixa ilägg till mina skor kl.13. Hoppas min rygg kommer bli bättre! Sen ska jag tillbaka till mölndal och möta upp brudarna, för vi ska på AfterWork i kungsbacka :)

Helgen blir annars relativt lugn då andreas syster kommer och ska stanna tills på söndag. Tänkte jag skulle åka ut till Kärra på söndag och titta när läget spelar sin första match för säsongen :)

Nu ska jag äta lite frukost och sen åka in till stan!

Xoxo
Mountaintwig

Om 8 dagar sitter vi på planet till Polen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test