Vånga+Loppis=pengar

I Lördags tog jag bilen och åkte hem till vånga. Så tråkigt att åka den vägen själv, men svängde in till Klara i vårgårda och tjöta lite. Ytters trevligt :) Sen bar det vidare till kvänum för att hälsa på min kusin och mitt lilla gudbarn Alva. Hade ju köpt lite grejer till henne. Klänningen skulle på med en gång och boken var superintressant. Så det var kul att man lyckades köpa något som var uppskattat! :)

Sen åkte jag hem till vånga, där syrran hade kommit hem med hunden Dissa. Satt i solväggen och käka mat och drack öl, hur gött som helst. Gick igenom grejerna vi skulle sälja på söndagen. Sen kom moster Kertin med barnen :)

Söndag var det uppe med tuppen som gällde. Fixade iordning alla grejer inne i bygdegårn och sen började folk strömma in. Hade inga stora förväntningar på att få in speciellt mkt pengar. Men när vi räkna ut kassan så hade Ida tjänat närmare 600 och jag 1000 spänn! Så det var en lyckad loppis :) Köpte 4par skor för 80:-, så jag gjorde några bra affärer jag oxå :)

Nu är jag hemma igen och ska snart åka till jobbet. Imorrn ska jag förga håret askgrått :)

Xoxo
Mountaintwig!


Alva i hatten och klänningen som jag har köpt! Sååå söt!

Stövlar: 40kr
Sandaler: 10kr/st
Fred Perry sandaler: 20kr (fred perry som är släkt med Katy Perry "I kissed a girl...")

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är dom släkt? Där ser man!!!

Läskigt när du fick ont i bröstet...

Kram

2010-04-26 @ 21:46:09
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test