Kalaset!

Nu är det åter igen invation i göteborg... väl när gothia är slut så drar kulturklaset igång. Men det är trevligt att det händer lite, men det är så jävla jobbigt när man ska ta sig någonstanns, för bussarna/spåvagnarna är helt fullknökade när man ska någonstanns. Bra att man bor så nära stan så att man cykla. Bara det jävla regnet som hindrar en ibland.

I Måndags var jag och jenny på liseberg. Träffade våran kusin robert och lyssna lite när tommy körberg sjöng. Sen drog vi hem. Bytte ut Jenny mot Emma hehe.. åkte hem till mig, pimpla lite vin och sen var det Måndaxklubben på Berså, Emma söp min under bordet med massa jäger och öl, så fick åka hem innan henne... hujedamej!! Men det var trevligt, massa folk :)
Tisdagen var jag inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara, så jag och andreas åkte ut till Mölndal och käka på Café Skåne, så jävla goda baugetter där och billiga. Sen åkte vi ut och titta i fågelsten (dom husen andreas har byggt och där sandra bodde innan) Så klockrent som det bara kan bli, så svängde sandra in till dagiset precis när vi åkte förbi... så hoppa ur och tjöta lite. Fick träffa "lilla" Pelle och Elina. Trevligt!
På kvällen drog jag in till stan och träffa tjejerna. Vi gick upp till göraplatsen och lyssna på Timo Räisänen och Carola, hade det jättetrevligt.

Idag har jag och emma shoppat bland alla turister inne i stan. Blev ett par skor, jeans, 6 trosor och en bikiniunderdel för totalt 290:-... hur bra som helst!

Nu ska jag snart iväg igen. Ska hem till Emma och dricka Rosé, sen ska vi in till stan och lyssna på Hardcore Superstar. Imorrn ska jag fixa håret igen :)

Xoxo Mountaintwig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi vad roligt att stöta på er så häromdagen:-)

Nu måste vi ses alla på en grill eller fika!



Puss

2010-08-13 @ 22:34:53
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test