Helg= en jävla massa snö!

snö, snö och åter snö... och naturligtvis måste vi ju ut i detta väder.. igår var det kaos på våran parkering. Åkte till biltema för att köpa en snöskyffel.. då är allt slut! fick köpa en kass jävla trädgårdsspade, inget att rekomenderas. Var en sväng inne i stan. Käkade på PizzaHut för första och sista gången.. betala 100spänn för 85% deg och resten lite fyllning.. helt sjukt! Men snälla Voss bjöd på efterrätt :) Vi har även satsat pengar på vad det är för kön på ungen i jennies mage.. jag är 100 på att det är en kille och voss är 100 på att det är en tjej.. jag kommer vinna :)

Igår tog jag ut komptid på kvällen, men hade kunnat kvittat, hade lika gärna kunnat sjukanmäla mej.. fick feber och ont i hela kroppen, speciellt benen och magen, måde skitilla.. gick och la mej redan vad halv7 tiden.. idag är det lite bättre, men fortfarande kramp i magen :/

jag och kevin har varit en sväng på backaplan.. kevin har blivit som jag..... SHOPPAHOLICK! tvungen att ta kort på snyggingen.. man kan inte tro att han fyllde 15 för mindre än 10 dagarsedan..

Idag blir det nötstek, sås, potatis och smörslungade grönsaker till middag... mumms! Sen iväg och jobba, om man ens kommer iväg.. är ju trots allt kaos i trafiken!




Kommentarer
Postat av: Nen

Haha nice de e ju inte långt kvar nu så vi får väl se vem som tar hem storvinsten.



Ledig snart så man hinner att träffas?



Kram

2010-02-21 @ 17:26:53
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test