jag känner mig...

(som min jobbarkompis alltid säger) Mentalt våldtagen! Helt slut i både huvud och kropp. Känns precis som om man har feber i kroppen, det gör ont och jag kan inte ligga still. Ont i halsen och torrhostar. Riktigt skitdag idag! Var det på jobbet oxå...Aahh!!!...

Jobba hela veckan oxå. Imorrn är en dag som jag inte ser fram emot. Ibland önskar jag att kroppen hade en liten fjärkontroll så man kunde spola förbi det jobbiga i livet. Men nu är det bara att bita i det sura äpplet och fortsätta... lite peppning eller positivt bemötande hade inte varit fel nu...

Men får se det positiva i det hela, för någonstanns måste det ju finnas!


Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre


Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen

När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet!


 Ju större motstånd vi stöter på, desto mer energi utvecklar vi för att ta oss igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test