Tack älskling!

I söndags var jag och andreas inne på coop och handla, jag visa honom en blender som jag skulle ha viljat haft, men har inte råd just nu. Igår när jag kom hem stod den där!! :) Tack, tack,tack!! så till frukost idag blev det jordgubb och banansmoothie :) Den kan t.om med krossa is, så snacka om att det kommer drickas strawberry daquiris i sommar hehe :)

Igår var det quizkväll på rose and crown igen, denna gången gick det lite bättre, men var 6poäng från det vinnande lagt, så det gick åt helvete ändå :)

Idag är det jobb fram till 21 som gäller och imorrn kommer min "lille"bror så får vi se hur länge han stannar...
dags att dra..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Klara

Sån har jag med ;) namnam

2010-02-16 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test