Birthdayparty!

Igår var jag bjuden hem till Emma för att fira henne. Det var matbjud och två sorters tårtor till efterrätt... Jennys hemmagjorda tårta med chokladpudding och marzansås var godast!
Senare på kvällen blev det filmtitt. Blev den filmen som jag absolut aldrig skulle se.. Mirrors! Har redab ont av speglar som det är. Men den var inte så farlig som jag trodde. Inte spegelbiten iaf, mest en person i filmen som var äcklig. Hon var besatt av onda demoner, var lite som exorcisten.. *brrr*... sov över hemma hos tjejerna, men fick sova på soffan och det gör jag aldrig om igen. Liggandes i en Hård jävla liten soffa med exorcisten i tankarna är ingen hitt. Känns som om jag har blivit överkörd av tåget idag! Men det var trevligt iaf...



Nu sitter jag här halvt död och måste egentligen duscha... inte duschat sen söndags!! Nä, skoja bara. Nån har bokat bastujävlen fram till 9, halv 10 ikväll. Jag som gärna hade krypit ner i våran goa säng och myst och tittat på film utan att klockan skall hinna slå en ny dag... men men, funderar på att åka hem till jenny och emma och duscha. Men såå jävla segt. Får väl helt enkelt luktar dö orm tills imorrn... hehe nä så farligt är det inte.. mest håret som är äckligt med massa vax och skit!...

nu ska jag lägga över bilder från mobilen tänkte jag..

XOXO!


Kavajkapet som jag gjorde på Vero Moda :) Omskinnsmönster innuti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test