Gött pass

Gjorde ett jävligt gött pass på gymmet för en liten stundsedan.. jag och Emma trotsa kylan och snöyran och gick dit. Pressa mig till det maximala på löpbandet och sen blev det lite styrketräning oxå :) Gött att jag även kunde passa på att duscha... haha här får man verkligen planera in alla dusch och toabesök :) Har solat idag oxå förresten. Vi har ju solarie i källarn som kostar 20kr.. superbra. första gången jag testa det idag.. bokat en tid tills på lördag oxå, måste ju vara brun och fin när jag entrar skövde nästa helg! ;)

Nu sitter jag (för ovanlighetensskull) hemma hos Jenny, Emma och Linn.. Meningen var att Jenny skulle klippa mig, men hon stensov på soffan när vi kom och gör det än. Får väl se om det hinns med idag?

Emma lagar mat till oss.. Ugnstekt falukorv. Andra måltiden idag, men blev så jävla hungrig efter gymmet, så lite måste jag pilla i mig :)

Nä om man skulle vara lite töntig och spela UNO på www.king.com Blivit beroende av det. Inte spelat sen jg gick i mellanstadiet. Glömt av hur roligt det var... så det ska jag nog sysselsätta mig med medans emma duschar...



Min vecka är ganska fullspäckad

Onsdag: jobba 10:45-21
Torsdag: jobba 12-17 sen träffa familjen vars barn jag ska hjälpa dom med avlastning.
Fredag: delar av familjen kommer. Ev utgång till Excet med gänget
Lördag: tvätta, jobba 18-21
Söndag: 9-17, fotbollsmöte 18-
Måndag-fredag: jobba
Fredag em: Hem till darling i skövde!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test