Hej

Hoppas allt är bra med er? jag är på bättringsvägen. Igår fick jag åka hem från jobbet, var helt slut i kroppen. Så när jag kom hem stendäcka jag och sov till 18-tiden. Idag är jag mkt piggare, men valde att stanna hemma för att vila upp mig lite. Har tagit det relativt lungt.. har vikt tvätt, dammsugit och duschat. Nu tänkte jag krypa ner under täcket och kolla på en bra film... Har ingen skrivlust idag, så får återkomma efter helgen som jag ska spendera i skövde!! Wiiee!

puss och kram

Lyssna jämnt på dessa när jag var ung!

ATC-ALL AROUND THE WORLD
 
ATC-MY HEART BEATS LIKE A DRUM

ATC-I´M IN HEAVEN WHENE YOU KISS ME

ATC-WHY OH WHY

DARUDE-SANDSTORM

SASH-ECUADOR

SCATMAN JOHN

SHUT UP (AND SLEEP WITH ME)

DJ ALIGATOR


Vilka intelligenta texter! Tur är väl att musiksmaken har ändrats endel på 10-12 år, men jag diggade dom verkligen stenhårt på den tiden haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test