Hemma igen

helgen har tillbringats i skövde hos emma och martin och det har varit superkul och mysigt. I fredags käka vi tacos och kolla på en skräckis, The uninvhited. En utav dom bättre skräckisarna på länge. I lördags tog vi en titt på Elins esplanad, köpte ett solpuder och blonderingsmedel. Vi träffa Tord, våran gamla lärare från sötåsen. Det var verkligen kul. Tord var lätt den bästa läraren,har för mig att han t.o.m fick ett pris utav oss för det :) Sen på kvällen hade vi bokat bord på Orient Palace. Var jag, emma, martin, Ida och Benny... så jävla god mat där. Drack öl/cider och tjöta massa skit. Sen åkte Ida med hem till Emma och martin.... drack lite baccardi och tjöta massa skit, sen blev det en sväng till bogren´s. Det stället har blivit så mkt bättre. Träffa massa gamla klasskompisar från sötåsen och även icke skolrelaterade vänner :)
Söndagen var en lappardag, emma och martin skulle ut till emmas mamma och käka, då passa jag på att åka hem. Han gå en sväng inne på comerse. Hitta en kavaj med ormskinnsmönster innuti. Skulle kostat 499:-, jag gav 125:- Snacka om ett riktigt fynd :)





Idag är det måndag och jag ska jobba 13-21, ska även jobba den tiden imorrn. På onsdag fyller Emma S 22år, så då ska hon ha en lite middagsbjudning hemma. Så mysigt. På torsdag jobbar jaf 12-17 och på fredag är jag ledig, så ska åka hem till klara i vårgårda och stanna över tills lördag då jag jobbar 18-21. Så det är fullt upp denna vecka med...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test