Myspyshelg

I lördags mötte jag upp Emma på backaplan så gick vi till coop och handla maten som vi skulle laga. Blev hasselbackspotatis, fläskfilé och bearnaisesås med sallad till.. så jävla gött.. fick även sällskap av Kenneth och Linn vid maten.. sen satte vi oss och kolla på tv, då går strömmen.. så vi kröp ner i sofforna med massa tända ljus och spelade kort.. supermysigt. efter dryga 2 timmar kom strömmen tillbaka, så jag, jenny och kenneth gick ner och hyrde film på hemmakväll, blev The Children... handla om barn som blev besatta av nått så dom mörda typ hela familjen.. lite stressande och ganska rå, men ingen rysare direkt. Sen åkte jag hem vid 12-tiden.
Idag söndag drog jag, jenny, linn och kenneth till heden och åkte skridskor. Har inte gjort det sen vi hade friluftsdag på sötåsen och jag lånade gympaOlas skridskor. Har för mej att det var du och jag Klara som gjorde det :) 45min räckte för mej och Linn medans jenny och kenneth åkte en stund till. Sen blev det en sväng till coop igen och handla mat, hem till tjejorna och lagade tacos.. såå gött!. Sen blev det film igen.. Hangover! Haha vilken jävla bra film, skratta typ hela tiden :) Sen låna jag deras dusch och nu är jag hemma. Imorrn är det jobb igen, 8-16 sen ev. hem till jenny (igen) så hon kan klippa mej :)

Nu ska jag krypa ner i våran goa säng och titta på tv, sjukt trött...!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Klara

Ja du det stämmer :) tänkte på det när du skrev att du skulle åka skridskor på fb. Det var kallt och vi var inte så jättegrymma hahaha men kul var det! puss

2010-01-04 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test