oj oj oj

har varit så sjukt mkt nu det sista. Så jag har inte hunnit sitta vid datorn på flera dagar. Ska snart iväg igen för att jobba 10:45-21.. jag orkar inte mer!!

Helgen har varit bra.. Mamma, T-J och Kevin kom i fredas. Vi gick runt på stan och kika lite. T-j bjöd på jensens böfhus! yammi! Senare på kvällen åkte jag hem till Linn, Jenny och Emma.. drack lite captain morgan och tjöta skit. Hamnade på Excet. Kommit fram till att jag tycker inte det är roligt ute på krogen längre. Så vi var där inne kanske 1h sen gick vi till Burger King och käkade, sen åkte vi hem. Vid 10-tiden på morgonen ringer jenny mig och frågar hur jag mår.. jag mådde bra. Men det gjorde inte Jenny och Emma, dom åkte på matförgiftning. Båda dom käka whopper, medans jag och Linn åt nått annat. Jäkla tur att inte jag åt det. hade blivit lite jobbigt nu när vi inte har nån toa eller dusch!

Jag klippte mej förresten förra måndagen... rätt så dramatiskt frisyr oxå, har inte riktigt vågat lägga upp en bild än, men tänkte göra det nu :)

På fredag åker jag till Emma i skövde..  Tjjohhooo!! :)
   

Kommentarer
Postat av: Christina

Vet inte vad du oroat dig för, var ju super häftigt.. mhm mocho lucky att du inte whopper hade varit jävligt jobbigt nu.. ::P Hoppas allt är.. Synd att du ska till Skövde nu när det vankas utgång efter tentaskrivningen.. XD Kisses and hugs

2010-01-13 @ 13:13:20
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test