Vånga!

Nu sitter jag i deras goa gungfotöljen och väntar på att Vad blir det för mat ska börja. Alva och johanna har varit på besök. Inte träffat mitt lilla gudbarn sen innan ju och jösses vad fort dom växer dom små liven. :) Idag har jag även varit en sväng hos min far och hälsat på. Igår var vi hemma hos min moster en sväng på kvällen. Johanna körde oss dit, sen skulle min mosters man köra hem oss... han sladda lite på gården och skulle svänga ut på vägen, där tog det stopp i diket. Bara ut och putta och skotta. Sjukt kallt var det oxå. Har legat på -20 och mer hela helgen här.. brr.. men efter 20-30min kom vi äntligen hem.. skönt att komma in i värmen.

Nu börjar programet, sen blir den I en annan del av köping och Damernas Detektivbyrå! :)




Hemmagjorda Strawberry daquiri, Torbjörn gjorde fina facklor och fatso tassen viker ut sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test