Flaskpost!

Igår var jag, emma och robert nere vid lindholmspiren och slappa. Jag gjorde en flaskpost och kasta ut i vattnet, men eftersom att alla danmarksbåtarna, älvsnabben och paddan går ute i vattnet, så kom flaskan tillbaka och åkte in under bryggan.... smart-as-Linda! Men tyckte det var en kul grej iaf. Skrev min mejladress, så får väl kolla den då och då ifall någon har hittat den :) Vi var där nere i några timmar. Sen gick jag och emma hem till henne och hade myskväll i värmen. Käkade chips och kolla på the unsaid. En gammal men helt ok film.

Idag jobbar jag 12-21 och imorrn 8-16, sen har jag semester!!! WWiihoooo.. verkligen välbehövligt.. så vi drar upp till Karlstad direkt efter jobbet. Är lite kluven om jag ska ta bilen till jobbet eller om jag ska pina mig upp extra tidigt och ta pendeln... får nog bli pendeln tror jag...

Nu är det dags att dra till jobbet..

Ha det gött allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test