Wärmland!

Fredag:
Jobbade sista dagen innan semester. Vid 17 hämta Robert upp emma och mig på backaplan, sen bar det va mot värmland sköna skogar. Dock tog resan lite längre än vad som var beräknat, för vi stanna till i vänersborg och hälsa på emmas farmor och pappa. Var uppe i Forshaga runt 21:30. Då vankades det mat som Roberts pappa Tord och hans fru Lotta hade fixat. Vi käka, drack vin och tjötade. Sen blev det snabba puckar... skynda sig att göra ordnings sig och dra in till karlstad. Vi besökte Glada Ankan, som var ett riktigt bra uteställe, dock var det sjukt varmt där inne. Tror inte det var nån som hade en torr fläck på kroppen. Sen blev det efterfest hos Marcus i Klara... han hade en övernattningslägenhet precis vid klarälven... var så fint. Sov ca4h, sen dags att dra ut till hammarö och fixa på bårhuset. Men det började spöregna, så blev inget byggande på lördagen. Hem och vila, sen var det dags att dra in till karlstad igen och festa. Denna gång blev det hemmafest hos Tommy. På natten gick vi in till stan och bada i älven. Dom har byggt en strand längs kanalen, fanns även bryggor där dom hade byggt in lampor som blinkade. Var massa folk och musik och vattnet var helt underbart. Dock jävligt strömt... sen hem och stänga ihop oss i en liten soffa igen. Söndagen blev det dock byggande på båthuset, samma även på måndag. Så Robert fick ihop 65h på två dagar. Var skitkul att bygga, sen blev det en sen hemfärd till gbg.. var hemma vid 00:30 måndagnatt.

(jag älskar mina kompisar, dom gör livet mkt roligare och så finns dom alltid där och ställer upp när det behövs. En ömsesidig vänskap alltså)

Igår fixa vi lite grejer inför finlandsresan. Sen käka vi på Tilda´s och sen drog jag hem till jenny och emma. Kolla på en skitkass film som jag hade köpt via homeenter. Sen kom robert förbi, meningen var väl att vi skulle ut på stan, men det var ingen som orkade. Så jag drog hem och nu är det onsdag och jag måste packa, för vi åker till vånga ikväll. Imorrn fyller jag år och på fredag börjar Stochampionatet..

xoxo
Mountaintwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test