Kastar in handduken!

Nu orkar jag snart inte mera.. tack gode gud för att det snart är semester!!!

På fredag drar jag till skövde och ska äntligen få träffa min älskade lillasyster. Inte sett någon ur min familj på över 2månader.. saknade är så jävla stor och det ska bli så kul och skönt att komma hem. Synd bara att man måste åka hem igen på söndag... men helldre träffas en snabbis är inte alls.
Så på fredag åker jag först till skövde.. så ska vi ev åka till sommarland. Inte pratat med Ida än om Jonas är hemma och kan passa hunden... hehe... annars får vi stunta i det och ta det en annan dag isf.. det tråkigaste är att Ida ska jobba på O´learys på fredag kväll, så hon kan inte hänga med hem till vånga :(

På lördagen är det släktträff ute i filsbäck (lidköping). Ska ju bli rekordvärme, så det blir nog garanterat årets första dopp i värnen.... ska bli skönt att komma ut på landet lite :)

Nu har jag plöjt mig igenom hälften av dom monsterjobbiga passen, så bara 3 dagar kvar.....

ha d gôtt då!

Han har gjort det igen, Eminem är tillbaka!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test