Mkt har hänt!

Måndag:
Vaknar kl 06.20 då jag har sovit i kanske 3h och har jordens huvudvärk. Så blev inget jobb.... försökte vila så mkt jag kunde, vakna upp av att värken var borta :) Käka lunch och drack kaffe med Jenny. Sen kolla vi lite i affärer (älskar rean hehe) och sen vid halv 5 gick vi bort till liseberg och bänka oss inför Lotta på Liseberg. Var hur trevligt som helst!

Tisdag:

Upp med tuppen. Blev upphämtad va Robert och Henrik strax efter 10, sen plocka vi upp emma utanför ÖB, sen drog vi till kungälv där vi mötte upp Christian och killarna bytte bil. Jag och emma drog till stenungsund och plocka upp Malin sen bar det av till kusten. En riktigt spontanresa. Är ju inte så långt, strax under 15mil enkel väg. Där skulle vi bo på campingen, träffa massa folk och ligga och pressa i solen vid havet. Väl där, inte en kotte på campingen, ingen sol och det var svinkallt. Men när väl killarna kom visade det sig att dom kände en gubbe som hade ett varndrar hem, så vi svängde upp dit och där gick det jättebra att vi sov. Så det var ju gött att kunna komma in. Tror inte att vi hade överlevt den natten i ett tält. Helvete vad det blåste... min bonussyster kom även förbi. Vi satt på vandrarhemmet (som ligger i kungshamn, precis vid bron) fram tills 11 halv 12, sen traska vi över till smögen. På bron träffar vi två tjejer som kommer från Skara, lite komiskt och väl inne på partystället stöter jag på en tjej från lidköping och utanför stöter Emma på en kille som kommer från vara och känner min bror Kevin.. helt galet, helt galet på feststället oxå. Kändes som man var utomlands... skumpan flöda, hela jag blev dränkt, mindre kul. När klockan blev 3 traska vi hem, roligast var att vi var 6 pers och ingen går samtidigt, förrutom jag och emma... tog nästan 1h att gå hem och över bron där det blåste orkan. Väl på vandrarhemmet igen så låg vi 7pers i samma rum, och alla skulle ju självklart berätta om saker som hade hänt och gjorts... det blev en seeeennn natt!

Onsdag:

Smått bakis kommer vi upp runt 12tiden, tvingas hjälpa gubben att bära massa plankor och skit, sen gick vi över till smögen igen. Käka pizza, rökt makrill och handskalade räkor.. såå gött.. sen tog vi ströget på bryggan och i slutet la vi oss på den och sola.... för igår var det jättefint väder, förrutom att det blåste lite kallt.... vi har tillbaka i gbg runt 20-tiden, då jag hjälpte Emma att hämta hennes nya kattunge Molly, såå sööööötttt!

Torsdag:

Snozza i 1½h... så jäkla trött.. ska snart iväg och jobba 12-20, sen är jag ledig midsommarafton, men jobbar lördag-torsdag efter det.. *pust*

Bäst att dra, bilder kommer som vanligt senare..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test