Zumba!

Väntar spänt medans Zumba the completet package laddas ner till hårddisken.. sen jävklar blir det dansa som gäller. Är ju lönlöst att försöka få en plats på gymmet. Så jäkla eftertraktat så folk sitter vid datorn 24:00 och väntar på att klockan ska slå 00:01 och platserna släpps.. helt galet. Så jag är lite olaglig och fixar det här hemma i stället :)

Igår råkade jag köpa lite mera kläder, bara råkade. Den fina rosa klänningen hängde som en hägrig när jag kom ut från hemköp och gick förbi lindex.. bara...måste...haaaa!! så blev det oxå. Nu får jag absolut inte köpa något mera. Måste ju ha råd att ha semester oxå. Vi åker ju upp till finland i slutet av juli och kommer hem i augusti någongång.. då måste man jag ju ha råd att unna sig lite :)

Idag åt jag frukost på balkongen.. såå gött. Blev kokt ägg, kaviarmacka, saft och nätmelon... mumms!
Till middag idag blir det fläskfilé, ris, sallad och hemmagjord rhode island... godaste som finns! Imorrn tänkte jag försöka göra så god wookade nudlar jag bara kan. Tänk om man kunde få reda på vad kineserna har i sin wook, för det är alltid så jävla gött när man köper det på kinarestaurang. Men har köpt massa olika sojor nu, så får väl testa mig fram. Tänkte ha massa goda grönsaker, räkor och skinka i oxå...mmm.. vad hungrig jag blev nu..

xoxo
Mountaintwig!



You go Lin Yu Chun!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test