Alice in wonderland!

snart så kan jag äntligen se den, bara 2y38w kvar haha! Hinner ju nästan hamna i graven innan ;)

Idag är det lördag och jag gick upp ovanligt tidigt för att vara helg, kanske beror på att jag gick och la mej vid halv 11 igår. Var sjukt trött och lite smått bakis. Blev en spontan utgång i torsdags. Mötte upp Emma i stan för vi skulle kolla på skor, sen kom jag på att det var quiz på babar och att ölen är sjukt billig där, 33spänn! Så vi mötte upp Susanna och Robert där... quizen var rätt svår, men vi fick ett pris iaf, ett tröstpris för att vi var sämst haha 11/30 poäng ;)
Sen drog Emma och robert hem och jag och susanna gick vidare till Rosen där det var kareoke... trots att jag var relativt nykter gick jag upp och sjöng, men jag hade ju skönsjungande Paul vid min sida, så det gick ju rätt bra faktiskt.. fick en hel fanclub av volvoarbetare, snåla volvoarbetare vill jag påpeka ;) Sen blev det vin efter det och klockan 10 klev jag in genom dörren här hemma på fredagsmorgonen. *pust*.. blev en uppfriskande dusch och sen ett berg av tvätt... fifaen!
Vid 19-tiden igår tog man min gröna kasse i näven och traska bort till jenny, passade på att hämta ut mina filmer från HomeEnter oxå. Så jag, Jenny och Maria "pinade" oss igenom filmen Flickan, som tydligen skulle vara 2009 års bästa film... Bullshit! Fanns ingen som helst handligen i den, ingen som vi fatta isf.. så den rekommenderas inte, kanske ska sälja den på loppisen i april haha!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska jobba ikväll iaf, sen får vi se...

XOXO
MountainTwig ;)

P.s fick ett par skitballa, knallrosa jeans av emma. Sitter som ett smäck! Thank you my love!

Lovar, det är jag på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test