Bio och quiz!

Eftersom att jag aldrig fick reda på vem det var som skrev att hon/han ville gå och se alice i underlandet med mej, så ska jag ev se den med Sanna nu i em. Har reserverat biljetter, så får vi se om vi går och ser den eller inte. Efter det ska vi möta upp Maria och Marina vid rose and crown.. quiz som gäller igen :) Riktigt roligt, idag ska vi slå dom alla tjejer!!

Vakna vid halv 9 imorses, nu är klockan 11:15 och jag sitter fortfarande i pyjamas och har precis tryck i mig 4 ROSTEBRÖD!!! Hallå, 4ST!! sjukt!

solen skiner, så jag ska försöka insupa så mkt av dem som möjligt idag tänkte jag.. Ska nog göra mig en kopp med chaithé och sätta mej på balkongen och lösa lite korsord! :)

Har en otroligt jobbig jobbarvecka framför mig...
Måndag: Ledig
Tisdag: 11:15-20
Onsdag:18-21
Torsdag: ledig
Fredag: ledig
Lördag: ledig
Söndag: quess what.... ledig :)

Najs!

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test