E-tuna skins, dom värsta som finns!

Nu sitter jag hemma hos micke i eskiltuna. Jag väntar på att micke ska bli klar i duschen så att jag kan få hoppa in, klara stryker! ;) Vi kom nyss hem från systemet. Köpt massa godis, men är inte sugen för 5 öre, men fhv kommer det senare sen. Ska trycka i oss lite falkukorv och potatismos innan, det gör nog susen.

Jag har varit lite smått glad över att det är folk från andra länder som läser min blogg, speciellt endel från USA, men nu fick jag förklarat för mig att så ligger det inte till. Det har nått att göra med sökmotorer om tex nån söker på google på linda carolina, så kan min blogg komma upp, då registreras det på min sida att någon från tex usa har varit inne på min blogg. Fan va tråkigt :(

Vi känner oss som om vi har blivit överkörda av tåget idag, har svettningar och är yr.. kanske påväg in i klimakteriet ;) haha!

Har ingen inspiration att skriva just nu, då blir det ingen rolig läsning. Så jag lägger ner för nu och ev återkommer imorrn, beroende på hur jag mår ;)

Får avsluta med ett visdomord som klara kom på igår:

Att se sig själv borsta tänderna är som att se in i framtiden!

Over and out!


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha klimakteriet! Vad gör ni i Eskilstuna? Puss

2010-03-28 @ 13:11:18
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test