Hej!

Vem var det som skrev det förra inlägget.. går gärna på bio med dej, men underlättar om jag vet vem det är hehe :)

Fan va härligt att solen skiner. Man blir mkt piggare och allt känns så mkt lättare :)
Jobbat mkt extra nu det sista, så det känns som om man knappt varit hemma. Varenda helg är typ uppbokat framöver. På ett sätt är det kul att det händer nått, men ibland kan det bli lite mkt :/

Denna helg jobbar jag
Nästa helg: åker jag ev hem till vånga, om inte blir det afterwork med marina och maria i kungsbacka.
Helg 20-21/3: jobb
Helg 27-28/3: lyssna på Völund på Kuggnäs
Helg 3-4/4: Jobb
Helg 10-11/4: LEDIG!
Helg 16-19/4: POLEN!! :)

Så om det är någon som vill hitta på nått så kan vi ses i April hehe :)

Nä nu ska jag beställa lite film från http://homeenter.com

Schingaling!

Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack!

Emma Du väntar tvillingar! En tjej och en kille ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test