Helgen!

Fredagen var det jobb som gällde, sen blev det en shoppingtur på backaplan med emma. Hitta massa fina kläder, men dock blev det ganska dyrt. Bra var ju att jag fick rabatt :) Men lite osäker på om jag ska lämna tillbaka en utav klänningarna :/ Senare på kvällen var jag så jävla trött så jag gick och hyrde en film. Blev den filmen som du sett Emma F.. Allt för min syster. Först blev jag så jävla fröbannad på mamman, att hon kunde behandla sitt egna barn på det sättet, sen bröt jag ihop på slutet. Var kanske inte så lyckat att titta på en film som handlar om döden när våran hund hade fått avlivas samma dag. Men den var bra och gripande.

Lördagen så greja jag massa inför oriflamepartyt, lunchade med Jenny och lyckades få med henne till partyt på kvällen oxå :) Hon visa hur man sminka och jag demonstrerade dom olika produkterna. Fick sålt för 2400, men då köpte jag lite grejer oxå. Vi käkade tacopaj och drack lite vin. Sen åkte jag och jenny hem till henne för att sedan möta upp andreas och ringh. Vi spelade biljard på kvilletorget. Tjejer mot killar, vi vann 1 av 3 :) Sen åkte jag ensam in till stan och mötte upp Susanna. Vi gick till ritz där Fredrik var, men nu har jag betsämmt mej för att jag inte ska gå dit någon mer gång. Var 4:e gången nu, 4:e gången och jag har aldrig haft roligt där. Nu gick jag mest dit för att få träffa freddan men :) Meningen var att vi skulle gå till sticky fingers, men när vi väl kom ut så var deet ju bara en timme kvar tills min sista buss hem skulle gå, så jag veka av hemåt. Natruligtvis så missa jag den nästa sista bussen med 5min, så fick ta taxi iaf :( Blev en vanlig taxi och ingen svart. Är lite lurigt med det tycker jag.

Söndagen gick jag upp ganska sent. Låg i sängen och tänkte och kom på att det var ju Passion för mat på Eriksbergshallen, och det har ju jag velat gått på hur länge som helst. Så skyndade mig upp och så gjorde vi iordning oss, men när vi väl kom dit var det sån jävla kö, så vi sket i det och gick på bio istället. Såg Shutter Island, den var bra, men inte så bra som alla säger. Sen åkte vi ut till mölndal och hämta mina grejer som jag lämnade efter oriflamepartyt, åkte hem och handla och käkade soppa :)

Nu är det måndag-IGEN- och jag ska snart iväg till jobbet som vanligt. På onsdag har Alice i underlandet premiär för er som har missat det. Måste se den.. Johnny Depp är ju med :)

xoxo


Lite tveksam till denna klänningen (rosa/svarta)

Det är säkert, jag har aldrig några kläder att ta på mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello darling, inte så att du har lust att gå o se alice in wonderland med lilla mig en dag i veckan ;) Puss o Kram

2010-03-01 @ 18:43:09
Postat av: Anonym

Om jag bara hade kunnat veta vem det var som skrev så? ;)

2010-03-02 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test