Söta Theo!

Förlåt jennie, men jag snor några bilder från facebook och lägger upp här. Så min mor kan få se det lilla underverket med det sjukt fina namnet THEO!







Magen är fortfarande kass, går verkligen i skov. Igår kände jag mig bättre, så jag och Emma gick till whoopsie daisy på wieselgren och spela musikquiz. Men när vi väl satt där började jag känna mig olustig i magen igen och lite smått illamående.. NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!... men bet ihop och fullföljde quizet som var rätt svårt. Vi var typ 15-20 år för unga för 2/3 av frågorna, men två trevliga män som satt vid bordet brevid hjälpte oss. Dom lyckades lista ut lösenordet åt oss, så jag sprang fram, hör och häpna, vi vann två trisslotter för ingen hade lyckats lista ut det :) Yeaje! men vart ju naturligtvis ingen vinst :( Efter quizen var slut gick vi hem till emma, hann och träffa jenny lite snabbt innan hon drog till Kenneth. Linn var även hemma, så vi hade en myskväll med skorpor och film haha :) fanns ingen godisbutik öppen. Vi såg den sista johan falk filmen (har inte sett nån innan) Fattar inte hur alla kan tycke att dom filmer är så jävla bra, jag tyckte denna sög, and what´s up with Joel Kinnaman??? drägg, bläääää!

Magen är i uppror igen!!! Tänkte gå på en promenad för att se om det blir bättre. Blir ett strög i hisingsparken och ev bort till 4h gården och titta på lite djur, om dom är utsläppta än?

Ska försöka få mitt korta hår klippt kortare ikväll, nu börjar det växa över örat och det är jävligt irriterande.

xoxo
Mountaintwig!

P.s ser att det är mer och mer personer från usa som läser bloggen, är ni svenskar? annars kan det väl inte så kul att kolla in min blogg? ;) D.s

Kommentarer
Postat av: Nen

De e lugnt låna på bara.

2010-03-26 @ 14:50:22
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test