Hej

Igår var sista dagen på svenska mässan, kändes lite vemodigt att gå ut genom portarna och veta att jag nog aldrig kommer att se dessa människor igen :( men får väl helt enkelt börja jobba på sektionen, men hur kul kan det vara egentligen? hmm.. mkt övertalande har det varit iaf, men vi får se.

På kvällen cykla jag hem till robert som bor på Ramberger. Vi grilla i regnet och en och anna öl slank ner, likaså champagne, vin, daiquiries och gin och fanta. Sen cykla hem i spöregnet, det var mindre trevligt. Men tack alla inblandade för ett trevligt p.o.e.t.s-sammanträdande :)

Idag var vi inne och kolla lite på gbg-varvet. En stor eloge till dom som sprang dryga 2mil i denna värmen som har varit idag. Såg nu ikväll att jag lyckades bli röd på axlarna, men det är väl inget ovanligt.. snygg bonnabränna btw :) Sen hem och käka och så kom jenny förbi. Vi tog en filt och gick ut och la oss på gräsmattan.. hur gött som helst. Andreas är hemma hos johan och kollar på fotboll. Så jag har plöjt mig igenom It´s complicated och Fish tank.. den sista var rätt kass, slutet var bäst.. nu är klockan snart 00:30 och jag ska gå och lägga mig...

sov gott så hörs vi nog imorrn..

xoxo
mountaintwig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test