How u doing?

hmm... vad ska jag skriva?....
I onsdags var det en mkt trevlig dag. Jag och Jenny mötte upp Emma inne i stan, vi shoppa, käkade lunch på jensen´s böfhus och drack kaffe i solen nere vid kanalen. Var en helt underbar dag :)

Igår jobba jag 12-20 och idag är jag ledig igen.. så skönt. Håller på med tvätten och tänkte åka in till stan sen och köpa den skjortan jag såg i onsdags och ska även köpa några ögonskuggor. Senare i em hade jag tänkt laga kycklingpaj av ett recept jag fick av en jobbarkompis och ännu senare ikväll ska jag gå och se Sex and the city 2 och dricka cosmopolitan .. yeaje!

Har laddat över massa bilder från mobilen. Tänkte lägga upp dom här nu..

xoxo
mountaintwig!

2.3.
5.6.
8.9.

bild:
1.Jenny har stylat Ida inför en tävling.
2.Visitkorten för P.O.E.T.S har kommit :)
3.AW på excet.
4.Detta behövs för att göra en Daiquiri
5. Strawberrydaiquiri.
6.Öl uppe på Roof Top Bar.
7.Daquiries hemma hos Robert.
8. Grillspett med färskpotatis och kall rödlöksås :)
9. Onsdagens shopping. Totalt 398:- Som hittat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test