Mangos!

Ballt ställe, förjävla dålig musik.. "nä vi spelar ingen hip hop eller r n´b, vi spelar bara techno-covers på låtar man aldrig har hört innan!"

kul var det att träffa allt folk igen. Speciellt kul att träffa syssling Malin. Meningen var att jag skulle sova hemma hos moster i skara. Men träffa två kompisar som bor i vånga, så hängde på dom och nu är jag hemma hos mamma, alltid skönt att komma hem till mor.

Var ju som sagt bakis idag på dan, men det blev bättre när vi för-för-festa på tåget till falköping. Jag, jenny och kenneth. Sen var det fest hos Zandra och sen blev det mangos. Men var inte så jättekul då, så blev smått nykter under kvällen, det är en utav anledningarna att jag orkar blogg kl.3 på natten, efter bakfylla och7h festande.. tur man inte har barn nu ;)

nä, nu är jag ganska trött.. ska kolla på några program på kanal5 play, sen blir det till att sova.. bilder från kvällen kommer senare. Sladden är kvar hemma i gbg..

xoxo
Moutaintwig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja hade du haft barn skulle nog soc knacka på:-). Iaf om du inte skaffat barnvakt hehe



kram

2010-05-01 @ 20:19:04
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test