spontant!

Idag fick jag ett spontant besök av min kusin Johanna och hennes kille jonas. Dom bor i kvänum, men var nere i gbg för att kolla på en bil. Då passa dom på att komma förbi... var verkligen trevligt och en riktig överraskning. Första gången dom var här oxå :)

Prata precis med emma. Då har hon stått i kö på tele2 i två timmar och fått den sista iphone4.... jag vill oxå ha!!! Men än så länge är det lite för mkt pengar att betala av på min gamla telefon och abonnemang.. man måst tydligen köpa ut abonnemanget oxå även fast man ska ha samma igen.. sjukt.. tror jag har 1300 eller nått kvar... får tålmodigt vänta tills nästa år.. gahhhhhhh!!

eller så väntar jag tills denna kommer :)


Ikväll ska vi dra till kville och spla lite biljard och kanske dricka en bazooka :) Blir lugnt, för imorrn är det jobb :/

xoxo
mountaintwig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test