Då var det fredagsmys

Skulle möta upp Sanna i stan igår, men han träffa Stino innan... stod i nästan 50min mitt i brunnsparken och tjöta.. Herregud, mkt att ta igen hehe :) Sen när sanna väl kom gick vi och käka lunch på Jensens Böfhus.. god mat, men nackdelarna väger mer än fördelarna där just nuur vi hade vårat glas vin medans vi väntade :) Sen gick vi vidare till andra långgatan och tog ett äckligt glas vin på Notting Hill, men det var mysigt att sitta på uteserveringen, under parasollen, med filt och titta på regnet och folk. Kändes verkligen inte som om man var i göteborg. Efter det blev det en öl på Hard Rock och lite buffémat, då man inte blev riktigt mätt av maten på jensens :( Sen var klockan 7 och dags att åka hem. Tjöta med andreas och johan ett tag och sen blev det film.
Wrong side of town.... fy fan vilken kass film och vilka kassa skådespelare. Hade nog fan kunnat gjort det bättre.

Idag vaknar jag vid 8.. galet. Men gick inte upp förrän vid 9 :) Fixade iordning mig och nu sitter jag och försöker lösa melodikrysset. Bra att man har facebook nu och kan disskutera med micke haha :)

Snart gått ett dygn utan cigaretter.. wihoo.. fast det är lite jobbigt. Bra att jag har kvar min flygplanscigarett.. kan jag ha den mellan fingrarna medans jag får i mig lite nikotin av snuset... catch mini eucalyptus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test