lipar...

småkollade på biggest looser och började lipa, så nu måste jag fixa sminket igen innan det är dags att dra till jobbet.

Sista dagen på dom 6 sjukt jobbiga jobbdagarna. Ska verkligen min skönt med ledigt i 3 dagar nu.
På fredag ska jag på after work i kungsbacka med Marina och Maria. På lördagen vet jag inte vad som händer och på söndag ska jag på namnkalas till lilla theo :)

Igår tog jag en säng förbi emma,linn och jennys place. Jenny var inte hemma, men var fullt hus ändå då emmas killkompis bott hos henne hela veckan och linns nya tjej var hemma... vi spelade Alias och hade skitroligt. Är ju så stressande och kul att lyssna på dom andra när dom ska försöka förklara ord under tidspress. Jag och emma vann :)


Nu ska jag dra mig.... och just det, Klara, ha det så kul i Belgium.. hade verkligen velat följa med om det inte hade blivit så omständigt. Men blir väl en resa till Japan snart hoppas jag ;)

xoxo
mountantwig

p.s fortfarande inte hört något om min cykel :( d.s

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack strumpan, jag ska hälsa Belgenium från dej och försöka göra det bästa av situationen utan min bästa partypooler :/ Men det är bra, spara dej till Japan ;) Pussa

2010-09-23 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test