Matfestival - sjuk!!

Jävligt kass uppdatering nu för tiden, jag vet. Men jag har faktiskt legat sjuk i flera dagar. I fredags var jag ju ute på matfestivalen. Besökte Husaren för första gången.. 160spänn kosta det att gå in. Galet! Syrran jobbade där, så hängde en del hos henne sen blev det även massa dans med Emma.. det var trevligt, men mådde inte riktigt bra. Trodde det berodde på alkoholen, men på lördagen när jag vakna efter den lilla sömn jag fick, tog jag tempen och hade feber. Inte haft det på hur länge som helst. Så jävla typiskt att jag ska få det just den helgen när jag är hemma hos syrran :( T-j kom och hämta mig, sen spenderade jag några dagar hemma i soffan hos mamma.. mysigt! Kände mig dock lite bättre på måndagen, så åkte in och träffade mitt gudbarn, men fick åka hem efter nån timme.. tog tempen.. fortfarande feber. Åkte hem till gbg på måndag kväll, sen har det gått som en berg och dalbana.. mår fortfarande kasst, men tänkte försöka ta mig in till stan och shoppa lite, seen får vi se hur jag mår efter det. Har iaf planerat att åka och jobba imorrn, men får se hur jag mår senare ikväll...

nu svettas jag som en gris och det är ju alltid ett plus när man har feber :)

xoxo
Mountaintwig!


Nene och Dissa (svarta är idas hund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test