äntligen lite lugn och ro :)

det var varit full upp hela tiden nu. har inte ens hunnit sätta mej vid datorn och skriva nått.. Vår väl se hur mycket jag kommer ihåg :) Syrran har varit här iaf. Vi gick till kvillebiljard och lirade lite.. drack några öl. Sedan blev det bryggeriet. Helt otroligt att syrran kom in där :) Måste väl vart för att det var en onsdag. Men det var mycket folk där ändå. På torsdageb åkte vi och bada sen åkte ida hem. Vi grillade med andreas kompis vid delsjön. Fredag var det det  födedödelsedag (som min far säger hehe)Andreas far fyllde 45. Så vi var hemma hos Farmor och Farfar. det var trevligt. Lördag så var det 50års fest. Tiina och Nina, det var jätte trevligt. Söndag var en slappardag. Gick utanför dörren 20:30 för första gången, var så himla sugen på chips och dipp :)

Nu har andreas börjat jobba igen, så lite långtråkigt är det allt här hemma. Vet inte om vi skulle träffas hos klara i veckan eller om hon kommer hit på tisdag eller onsdag. Vi ska se Sex and the city i VIPsaloongen på berga. dricka manhattan och cosmopolitan :) på torsdag åker jag hemåt. För på fredag har Jenny avskedsfest :(

nu måste jag ner och hämta tvätten..

later folks






Kommentarer
Postat av: Emma

Var ni inte å grillade hos Klara i helgen?... eller hur blev det? PUSS

2008-08-04 @ 13:50:16
Postat av: Anonym

nej vi gjode ju aldrig det, för du kunde ju inte.. roligare om alla kan komma :) puss

2008-08-04 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test